◕‿◕。)ASSALAMUALAIKUM !◕‿◕WELCOME TO WWW.SLUMBERYEYE.BLOGSPOT.COM◕‿◕.FOLLOW ME !◕‿◕。

Monday, March 14, 2011

teeeeeettt******

waw ! 
x caye aku :)
sebulan tade entry baru masok :)
ghahahaha , lumrah lah tuh , da masok SBP , baru kaw tawu tinggi rendah langit tuh :)
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hehehe , hye blog ! lame aku ta update kaw en ?
bnyk scite yg nk di story kan ni , TAPITAPI ,
Terpakse citer mane yg sempat saje yer ?
okeh . 
7hb februari 2011 :)
tarikh dimane dunie aku terase gelap sebntar :(
tahu kenape ? aku didaftarkan ke SEKOLAH MENENGAH SAINS SEREMBAN aka SASER .
sekarang name skola tuh da tuka , JADINYA : SEKOLAH MENENGAH SAINS TUANKU MUNAWIR aka SASER juge^^
di sini  , aku telah melangkah kembali menjadi JUNIOR *tade makne nyer !
cubecube tengok gmba aku , nmpk mcm junior ken2 :
=.=' *MUKE JUNIOR + X RELA
HAHAHAH , kelakar ken ?
mase ni , lepas da dftr siap2 , g outing sebentar before pulang ke penjara :(
g KFC at seremban town , , x lalu maw mkn , sebab da nak pulang ke penjara semule :(
penjare yg asing bgi aku .
SEREMBAN = OUT FROM MELAKA ^^
hahaha , sepanjng aku dok sini , aku rase x tenang sgt , ade je aktvt , 
x abes2 , , x dok diam , , pelajar2 nye sume aktif :)
no wonder la SASER num 1 in MALAYSIA !
tabekk ! salute !
bebas* outing saje =.='
hahahaha . .
LISTEN ,
Hahah , kami gune baju tshirt utk outing , ,
kat sini , aku bule pergi town deh , 
bes bangat !!
2nd Outing bersame2 bdk2 SASER , ku ke TERM 1 + JJ at SEREMBAN 2 :)
bebas !
hahahahaha , lapang cket aty , , tade la kusut pale otak ni,.
sape2 yg duk SBP tuh taw la , den ni bru setahun jagung saje menapak dlm arena SBP ,
hahaha , BARU tahu mcm ni rupe nye SBP yg ramai nk masok uh .
hahahaha . . 
1st and most , sekolah ni mmg bes !
ckg2 bg komitmen yg tggi kat murid2 .
murid2 pon same la juge^^
TAPI , aku mmg ta bole blah bile dpt tawu yg sessi skola abes jam 410 !
bapekk arghhh . . 
kalaw kat brass , ptg2 dah prep . 
ini , smpi ke ptg sessi PnP saje =.='
tak larat den :P
lupelupelupe , 
aku kat sini dapt masok kediaman TUAH , the bestest !
n KELAS ZETA !
HAHAH ,
depan kelas zeta ^^
*penat aww , aku yg buat hiasan kat ats tuh :)

zeta - terbaek :)
ok , sampai sini saje :)
nanti den masok en lagik yer entry baru !
by,
fariz