◕‿◕。)ASSALAMUALAIKUM !◕‿◕WELCOME TO WWW.SLUMBERYEYE.BLOGSPOT.COM◕‿◕.FOLLOW ME !◕‿◕。

Thursday, December 22, 2011

aha ! blog giveaway ^^




nahh , sekarang ni . aku tengah nak promote bende ni . atas ni . haha .
okay , kalu korunk rasa - rasa nak save budget , nak beli present tuk AWEKS , ker . mummy ker daddy ke , abang sayang <3 ker , akak sayang <3 ke . nahh . aku ade bende nak share nan korunk . haha . BUAT HADIAH KRISMAS / TAHUN BARU pun boleh ^^ kan
eika-lekhacrafty.
okay . STOP . nahh ^^

ape kate korunk datang jengah blog ni  : http://eika-lekhacrafty.blogspot.com/
banyak lah ade . korunk buat arr pilihan sendiri . aku tak reti nak terang macam mana ?
sebbab , lawa^^ (kot) hahaha
tapi , memang betul . lawa lah . seswai untuk GURLS and BOYS ! haha .
aku pernah tengok salah satu hasil kerja dye , depan mata . memang asli . homemade +  CANTIK ^^
dulu pernah lah gak aku nak beli kasi awek , tapi . awek un dah lari . takpayah lah^^
hahaha .

nak gambar ? stalker lah sendiri kat link blog yang aku dah letak uh .
sekadar memarketkan^^ mana lah tahu , ada rezeki , menang giveaway . boleh kasi awek .
hahaha . okay . contoh-contoh giveaway yang ada ( setahu aku lah )

1. keychain (boleh letak nama korunk)
  keychain comel ^^


2. sarung fon ( cantik dan ada mcm2 corak )
salah satu , lain stalker sendiri

3. brooch ( boleh kasi awek/adik/mummy/sister )

4. bookmark .
6. pendrive case pon ada ^^


nak gambar ? jom terjah .


GIVEAWAY ,







okay . mungkin setakat tuh jeh kot yang aku mampu nak tulis . TAPI . percayalah . berbaloi beli dari sini ^^
SO , STARTS TODAY ^^

P/S :