◕‿◕。)ASSALAMUALAIKUM !◕‿◕WELCOME TO WWW.SLUMBERYEYE.BLOGSPOT.COM◕‿◕.FOLLOW ME !◕‿◕。

Saturday, December 29, 2012

SuRpRiSe !

ASSALAMUALAIKUM :)
haa , pejam celik pejam celik . dah tak celik celik =='
alhamdulillah , masih lagi diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi ALLAH S.W.T
okay , sekarang , 28 kan ?
haa . harini nak cerita sedikit lah .

->28 DISEMBER 2012<- font="font">
apa ada ?
haaa , sebenarnya , harini zezday best friend aku suatu ketika dahulu :)
https://www.facebook.com/humairahofficiallife
HUMAIRAH BTE GHAZALI :)
SELAMAT HARI TUA !!

NAHH ~
kek special untuk awak :)
ambik lah , makan banyak-banyak . kasi gemuk . hihii
ok :)
semoga ukhuwah yang terjalin antara kita kekal selamanya , in sya ALLAH .
post kali ni memang khas utk awk tau sebab dah lama tak post benda-benda macam ni ,
hahahaha .

Jadi , di kesempatan ini , saya 

  1. mohon ampun dan maaf sekiranya saya ada melakukan perkara2 yang menyakitkan hati awak
  2. halalkan segala apa yang awak pernah bagi kat saya 
  3. semoga persahabatan kita terus kekal
  4. semoga berjaya dalam meraih kecemerlangan hidup di dunia dan di akhirat
thanks sebab jadi kawan saya :')

semoga berjumpa lagi , sahabat :)

                                                                                                           ADMIN ,

                                                                                                                      FARIZ

KEK UNTUK KAMU :)