◕‿◕。)ASSALAMUALAIKUM !◕‿◕WELCOME TO WWW.SLUMBERYEYE.BLOGSPOT.COM◕‿◕.FOLLOW ME !◕‿◕。

Monday, January 28, 2013

SANAH HELWA YA SOHIBI ! ^^v

assalamualaikum .
alhamdulillah , harini masih lagi diberikan kesempatan untuk hidup dan bernafas di atas muka bumi ALLAH :)
hurmm . . mukadimah yang ringkas saje ^^
pejam celik pejam celik . dah penghujung bulan JANUARI :)
dan , HARINI !!!

28 JANUARI 2013 !!!!

#opps , dah kenapa aku excited nau nehh =='
hehehe .
ok , mungkin tarikh tu biasa je bagi korang kan .
tapi , :) sungguh bermakna :')
sebab apa ? haaaaaaaaa .
teka teka ?
#tak dapat hadiah ye , admin tak kaya mana pun. hahaha
ok ok .
harini , hari bertuah . HARINI BESDAY best BEST best bigbro aku :)

hahaha . my best of friend ^^
            ------------> ALI AHMAD MAZLAN
SO , kawan baik aku ni dah pun masuk 18 :)
aku muda lagi . 17 je baru . hahahaha

                      >SELAMAT HARI LAHIR !<
KEPADA SAHABAT KU :)
ali ahmad bin mazlan

1.semoga ALLAH memberkati usia mu dan dimurahkan rezeki
2.semoga memperoleh kejayaan di dunia dan di akhirat
3.semoga persahabatan teguh kita akan kekal sampai bila-bila
4.maafkan aku kalau aku ada buat salah dan silap kat kau :)
5.halalkan semua benda yg kau pernah bagi kat aku :)

mad , ni ---> pavlova tuk kau .
hahah . kau buat nanti , simpan utk aku gak eah :)
kat S.R. ada tak ^^v
heeheeh
pavlova *__* kecur air liur ..-------> 

jadi , sebelum tu . aku ada buat satu V-log , khas tuk kau .
#aku tak tidur malam , buat benda ni .
harap kau tgk lah ye sampai habis .,
jangan le gelak an aku . 1st time try ni .
hahaha
mungkin tak sehebat V-logger yang lain , tapi . aku sedang mencuba :)
utk sahabat terbaik aku ni ::)




ahmad , aku dah tak sabar nak hang out dengan kau :')
bila dapat jumpa family ku di sana :')
rindu rindu :(
semoga ALLAH memanjangkan usia kita :)
satu benda yang aku takkan lupa .
bermula hanya dengan satu baris ayat yang sangat bermakna :

'ANTA YA AKHI FID DUNIA WAL AKHIRAH'




amadd , ingat lagi tak ayat tu :)
jazakALLAH khairan jazak :)
bersykur dpt shabat terbaik mcm kau

ok , jumpa lagi dalam next entry :)